Tuesday, January 18, 2011

Najlacnejšie Letenky, Lacné ubytovanie v Prahe

Chcel by som sa s vami podeliť o zážitok z tohto leta. S rodinou sme sa v auguste zobrali že pôjdeme na výlet do Prahy lietadlom. Avšak sme potrebovali zohnať nejaké
lacné ubytovanie v Prahe a čo najlacnejšie letenky. V tomto smere nie som nejaký expert ale ešte dokážem nájsť ubytovanie v Prahe a zabookovať letenku. Tak som sa vydal na Google hľadať a po vpísaní pár kľúčových slov som našiel presne to čo som hľadal. lacné ubytovanie v Prahe za 13 eur na noc, čo je fakt lacné, a letenky do prahy za 75 eur, čo si myslím že sú najlacnejšie letenky, aspoň mi prisľubovali že sú najlacnejšie, však...
Po príchode do Prahy sme si užili krásnu prahu a vydali sa späť domov. Čo viac chciet? Happy-end je najpodstatnejší :-)

No comments:

Post a Comment